Hitta:
Alla serier

Registrering

Ansök om presskonto
Vilken genre är du intresserad av?
Vilka förlag är du intresserad av?*
villkoren.
* Dessa fält får inte vara tomma

Välkommen till Bonnierförlagens presstjänst!

Recensionsdagar samt kommande utgivning listas på våra förlagshemsidor. Under sidan ”Katalog” presenteras aktuell och kommande säsongs utgivning.

• Böcker i originalformat skickas cirka 3 veckor innan recensionsdag (2 veckor före utgivningsdatum). E-böcker är tillgängliga från och med utgivningsdag och mejlas ut som länk på bokens utgivningsdatum.

• Vi tar emot förfrågan om korrektur i pdf-format. Dessa tillgängliggörs cirka 10 veckor före utgivningsdatum, och mejlas då till beställaren.

Allmänna villkor

Bonnierförlagen förbehåller sig rätten att godkänna eller avslå ett presskonto. Vid missbruk kan kontot stängas av. Bonnierförlagen ingår i Bonnierkoncernen, nedan kallat Bonnier. Genom att registrera dig på Bonnierförlagens pressjänst godkänner du villkoren för tjänsten vilket innefattar att du samtycker till att Bonnierkoncernen behandlar dina personuppgifter och din e-postadress.

Vi har endast möjlighet att skicka recensionsexemplar inom Sverige. För övriga förfrågningar, mejla press@bonnierforlagen.se